समाहित हुन देऊ !

असार २९, जुलाई १३ – मंगलबार – दोश्रो दिन

बिहानीको ताजापन हराएको छ । अघिल्लो रात जबरजस्ती निदाएका एक जोडी आँखाहरु अझै तिमीमा समाहित भइरहेको छ । यो मौकामा म अन्तरआत्मा बाट यो दृश्यलाई झेकबार लगाउन नसक्ने अवस्थामा छु । हुनपनि भन्नेले भन्छन् बिछोडमा पीडा हुन्छ यो पक्का हो तर मिलनको रमाईलो भन्दामा बढी उमंग भरिएको रमाईलो पनि हुने रहेछ ।

बिहान चियाका चुश्कीमा तिम्रो मिठास छैन । न खानाका स्वादहरुमा कुनै सन्तुष्टि नै छ । मन भुलाउने बाटोमा तिमी आइरहन्छौ । हरपल तिमीले भनेका कुराहरु फ्लैसव्याक शैलीमा आईरहन्छ । आजको यो समयसँगै मलाई साँझ पनि कटाउनु छ एक्लै मात्र एक्लै ।

अनि उही एक जोडी आँखाहरु सपनानै भरि तिमीलाइ खोज्दै तिमीमा समाहित भइरहनेछ । बिन्ती छ सपनाभरि मलाई तिमीमा समाहित हुन देऊ …।

अस्तु

Explore posts in the same categories: म र मेरो कुरा

One Comment on “समाहित हुन देऊ !”


जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )


