मायामा शंका बारम्बार हुन्छ !

श्रावण १, जुलाई १७ – शनिबार छैठौ दिन

उसैपनि शनिबार । प्राय बिदा र रमाईलोमा बित्ने दिन हो यो । तर म बैचैन छु जहाँ तिम्रो यादहरु मलाई फिटिक्कै रमाइलो गर्न दिँदैनन् न त बिदाको आभाष गर्न दिन्छन् । यो मायाको यथार्थ पाटो पनि हो किनभने जब कोही प्रेममा पर्छन् त्यो दिनबाट सबैको निद्रा र समयसँग गुनासो गर्छन् ।

प्रेमलापमा व्यस्त जोडीले कति चाँडै घण्टौं बिताउँछ र फर्किएर जानु पर्दाको समयमा समयलाई गाली गर्छन् । केही पल अझ लम्बिएको भए । तर म पनि चाहन्न यस्तो होस् । मलाई समयसँग कुनै गुनासो र पीडा पोख्नु छैन । यसकारण पनि किनभने मेरो आत्मा मेरो नजिकै छैन उनी दुर छन् । उनीसँग मन साट्न समय नपुगेको भन्दै समयलाई कहिले दोष दिएको पनि त छैन मैलै ।

ईन्तजार हो गई ईन्तजार की,
आइना कुछ खबर मेरे यार की ।

एक साताको संघारमा आइपुग्दा म जल्न थालेको छु । मायाको अभाव र मनका खुशीहरु गुम्सिन थालेको छ । उफ् ॥ यस्तो मायाको डोरीमा कसिलो भएर बाँधिएको मायामा फेरि शंका उठ्यो । उनको सम्बादमा मैलै भित्रैबाट अविश्वासको संकेत दिएको महसुस भयो । मन दुख्यो आखिर यही हो विश्वासको फल ।

फेरि सकारात्मक सोचले बोल्छ मायामा शंका हुन्छ,  अझ शंका हुनु शतप्रतिशत माया हो । दोधारमा पर्छु तर एउटा सत्य के पनि हो भने बाहिरी मनका कुरा धैरै झुठा भईदिन्छन् तर भित्री आत्माका कुरा सत्य हुन्छ । यो शब्द लेखिरहँदा भित्री आत्मा भनिरहेको छ की उनको शंका नै अगाढ मायाको प्रदर्शन हो र चोखो र विश्वास भरिएको मायामा शंका बारम्बार हुन्छ । अनि दुई हातले मन थाम्छु र असारे महिनामा अभाव भएको झरी एक जोडी आँखाबाट बग्न खोज्छ सुटुक्क औलाले पुछेर गुनगुनाउँछु मनमनै ।

बलियो गाँठो छ हाम्रो
फुक्ने चिन्तामा नपर
दैवको न्यानो कृपा छ हामीमा
दुरीको हिसाब नगर

अस्तु

Explore posts in the same categories: म र मेरो कुरा

2 टिप्पणीहरु on “मायामा शंका बारम्बार हुन्छ !”


  1. […] The busiest day of the year was July 18th with 47 views. The most popular post that day was मायामा शंका बारम्बार हुन्छ !. […]


जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )


