किनारा कहाँ छ ?

श्रावण २, जुलाई १८ – आईतबार सातौ दिन

मायाका कुरा र प्रसंग लेख्नु अघि प्रथम ओम् नम शिवायको उच्चारण गर्ने चाहन्छु । आज मेरो पहिलो ब्रत । ब्रतका समयमा प्राय म कलम र मनमा अनेकन अभद्र कुराहरु भित्रिन दिन्न । तर यता मेरा मित्रहरुको चासो र मेरो शब्दप्रतिको आत्मियताले गर्दा सातौं दिनको बिछोडका केही शब्दहरु कोर्न बाध्य बनेको छु ।

माया सधै चोखो सत्य र अमर हुन्छ ।
बरु मायालु नै झुठो र झुठो हुन्छ । ।

यो प्रसंगमा मेरो आत्माका कुरा मधुर स्वरमा सुनिरहेको छु । मायाका बहावमा तेज गतिमा बग्ने यथार्थ हुन् ती । यद्धपी हाम्रो अटल माया यस्तो पक्कै छैन किनपनि भने जति सोच र चिन्तामा म बहिरहेको छु त्यो भन्दा अदृश्यरुपमा उनी पनि ।

मलाई बर्षा भिज्न मनपर्छ म केहीबेर हिडेपनि हिजो । मनका भावनामा सहमति जनाउँदै वर्षिएको पानीमा म निकै खुशी भँए । वर्षामा हिडिरहँदा आँखाबाट बहेका यादहरु अरुले ठम्याउन सक्दैनन् । नत्र एक्कासी भक्कानिएर यादमा झरेका आँसु खसिरहँदा म व्याकुल बन्न पुग्छु र लोग्ने मान्छे भएर रुनु हुन्नको वास्तविकतासँग साक्षात्कार हुन्छु ।

यो रंगविहिन र आकारविहिन मायाको अनेक रुप हुन्छन् । रुपको पनि कुनै दृश्य हुदैनन् । यस्तो भावनाका सतहीबाट गुजि्रहेको छु जस्को किनाराको कुनै ठेगाना छैन, कारण तिमी छैनौ । मात्र तिम्रो अभावमा किनारा म बाट दुर छ अझै कोसौं दुर । म उभिएको स्थानबाट किनाराको कुनै अवस्था देख्न पाइरहेको छैन ।

प्रतिक्षा गर मेरी मायालु
समयले मानिसलाई कहाँ कहाँ पुर्याउँछ ।

अस्तु

Explore posts in the same categories: म र मेरो कुरा

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )


