आगमनको खबर आयो !

श्रावण ५, जुलाई २१ – बुधबार दशौं दिन

अलि अलिकति पीडा हुँदा नि म तिमीलाई सम्झन्छु ।

अलि अलिकति खुशी हुँदा नि म तिमीलाई सम्झन्छु ।

खैं के भयो मलाई आजभोली तिम्रै सपना देख्छु,

खैं के भयो मलाई आजभोली तिमै कविता लेख्छु ।

हिजो प्रेममा कलम चलेन । न उनको फोन नै आयो । शायद घरमा व्यस्तता होला भनेर मन बुझाए । मेरो यो बिछोड हुनुको डायरीपनि लेखिने समयमा म दुई बिशेष भेटका लागि निस्किए । हुनपनि अरुलाई कुराउनु राम्रो होइन । हिजोको दैनिकी लेख्न नपाउँदा म भारी बनेको छ । फेरि आज हिजैकै कुरा स्मृतिम ल्याएर लेख्न सकिँदैन भन्ने लाग्छ मलाई ।

अस्ति थाहा पाए उनी पनि मेरो अभावको महसुस गरेकी छन् । एउटा दुविधा पनि छ प्रेम गर्छु भनेर प्राय कसैले स्विकारे भन्न सक्दैनन् । म तिमीलाई चाहन्छु तिम्रो उपस्थिती चाहेको छु यी कुराहरु प्रेम गर्नेले प्रत्यक्ष बोल्दैनन् । वा भन्न सक्दैनन् ।

मुझसे बिछड के तुम खुश रहते हो
मेरी तरहा तुम भी झुठे हो ।

यसपालिको लामो बिछोड होइन यो । यस्तै देशकालको बाध्यतामा म बिदेशिएको दुई वर्षपनि एक्लै यादहरुमा बाँच्नु परेको यथार्थ अझै छ । यसपालि यो देशमै दुर भइदिएर बिछोड भोग्नुपरेको हो । हाम्रो सम्बादमा प्रश्न उठ्छ कहिले आऊने तर उनी प्रश्न अगावै हतारमा बोल्छिन् । अब केही त हो नी । यो केही दिनको सिलसिला दश दिन पुग्न खाजेको छ । खबर मुताबिक भोली उनी आउँदैछिन् ।

उही पुरानो र विश्वासी सहयात्रा संलग्न हुन । जसले जे भनेपनि एक्लो यात्रा सम्भव छैन । न यसको कुनै गतव्य नै हुन्छ । सहयात्रामा पीडा चिन्ता झगडा र मायाको मिश्रण रहन्छ । अनि जिन्दगीका खुल्न नसकेका र नबुझिएका पाटाहरु देखिन्छ । यसैकारण पनि सहयात्रा जरुरी छ । र शायद भोलीबाट फेरि प्रेम र बिछोडका कुराहरु मनमा डुल्ने छैनन् । उनको आभाषमा समर्पित दैनिकी डायरीका प्रत्येक शब्दहरु उनैकै लागि मात्र हो । अनि यो सँगै मनमा उनको आगमनको खुशी छाएको छ ।

तेरे आने की जब खबर महके,
तेरे खुशबु से सारा घर महके ।

अस्तु

Explore posts in the same categories: म र मेरो कुरा

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )


