सपनाभित्रको ‘सुन्दर संघर्षहरू’

मान्छे नै हुँ म पनि । हजार सपना र चाहनाले थिचिरहन्छ । उद्देश्य र लक्ष्य प्राप्तिका लागि मनहरू फराकिलो भइरहन्छन् । नयाँ सोच र जोशले केही गरौं भनेर फेरि उभिने प्रयासमा छु । अनलाइन पत्रिकाको कार्यालयमा पनि धेरै परिवर्तनमा भएका छन् । प्रारम्भदेखिको मिहिनेत र प्रयासले साँघुरो एक कोठाको कार्यालयबाट दुई कोठा हुँदै अहिले स्तरिय फ्लैटमा अनलाइन पत्रिकाको कार्यालय संचालनमा छ ।

त्यो बेला हारेर पत्रकारिताबाट टाढिएको भए म अहिले कतै जागिरे भईरहन्थे वा विदेशतिर पैसा कमाउँदै हुन्थ्ये । जागिरे हुँदा म कुनै संस्था वा मिडियाकै मात्र हुन्थ्ये । तर दुःख टेकेर यहाँसम्म आइपुग्दा अहिले मेरो सहकार्य र सहयात्रामा करिब ३० जना साथीहरू जागिरे भएका छन् । यसमा मलाई घमण्ड र अहंम छैन । मात्र विश्वास र गर्व छ, हाम्रो उद्देश्य र सपनालाई सबै मिलेर सहजै प्राप्त गर्न सक्छौं भन्नेमा ।

तर समय यति चाँडै बितेको पत्तै भएन । अनलाइन पत्रिका डटकम चलाउँदै गर्दा अनलाइन पत्रिकाको छापा संस्करणका रूपमा मासिक दर्ता गरेका थियौं । त्यो बेला म एक्लै थिएँ । साथमा हौसला दिने जीवन संगिनी सुनिता । त्यसपछि यसलाई साप्ताहिकमा परिवर्तन गरेर करिब चारवर्ष चलायौं । यो समयसम्म कति दुःख भयो र संघर्ष भयो । लेखाजोखा गर्नै सकिँदैन । अहिले सम्झिँदा मिठो र आनन्द लाग्छ । त्यो बेला हारेर पत्रकारिताबाट टाढिएको भए म अहिले कतै जागिरे भईरहन्थे वा विदेशतिर पैसा कमाउँदै हुन्थ्ये ।

जागिरे हुँदा म कुनै संस्था वा मिडिया हुन्थ्ये । तर दुःख टेकेर यहाँसम्म आइपुग्दा अहिले मेरो सहकार्य र सहयात्रामा करिब ३० जना साथीहरू जागिरे भएका छन् । यसमा मलाई घमण्ड र अहंम छैन । मात्र विश्वास र गर्व छ, हाम्रो उद्देश्य र सपनालाई सबै मिलेर सहजै प्राप्त गर्न सक्छौं भन्नेमा ।

रिपोर्टर र फोटो पत्रकार बन्दै #हिमालय टाइम्स, #अन्नपूर्ण, #स्पेश टाइम्स, #नागरिक, #कान्तिपुर, #गोरखापत्र, #नेपाल समाचारपत्र, #समय, #हिमाललगायतका अग्रज पत्रकार र आत्मियतापूर्वक लेख्न हौसला दिनेहरू धेरै पाएँ । प्रत्यक्षरूपमै धेरै अग्रज सरहरू छन् । जसलाई मैलै कहिल्यै बिर्सिनुहुन्न । म भन्छु, यसो भयो भने मलाई पाप लाग्छ । म धेरै प्रसंगमा भाग्यमानी छु । मलाई सबैबाट विश्वास र आँटको साथ मिलेको छ । संघर्षमा मलाई हौसला दिने अग्रजहरूका नाम र सन्दर्भका बारेमा पछि उल्लेख गर्छु नै । तर अनलाइन पत्रिकाको प्रारम्भका दिन देखि सहकार्यका लागि निरन्तर खट्ने र जुट्ने साथीहरू प्रशान्त श्रेष्ठ, जीबी लामा, गोपाल बाटालालाई भुल्नै हुन्न । अहिले पेशालाई निरन्तर अघि बढाइरहँदा जोडिएका नयाँ साथीहरूपनि धेरै छन् ।

पत्रिका प्रकाशन देखि नै हामीले ललितपुरका समाचार र विषयलाई केन्द्रित बनाउँदै आएका छौं । अहिले दैनिक संस्करणका रूपमा प्रत्येकदिन अनलाइन पत्रिका दैनिक यही प्रयासमा चल्दैछ । लामो यात्रामा धेरै साथीहरू छुटे । धेरै जोडिए । अनलाइन पत्रिकाबाट फोटो पत्रकारिता शुरू गरेका फोटो पत्रकारहरू दिपेन्द्र महर्जन र विक्रम राई राम्रा मिडियामा छन् । पत्रकारहरू झन् धेरै पत्रपत्रिका र रेडियोमा समेत आवद्ध छन् । मलाई यसमा गर्व र खुशी छ । हाम्रो सानो संस्थाबाट पाइला टेकेका साथीहरू माथि उक्लिए ।

अहिलेपनि यस्तै प्रयासहरू कायम नै छ । अनलाइन पत्रिका डटकम र अनलाइन पत्रिका दैनिकमा केही साथीहरू आवश्यकता परेको सूचना प्रकाशित पछि धेरै सम्पर्कमा आए । यसबाट हामीले ७ जनालाई अनलाइन पत्रिकामा आवद्ध गराएका छौं । जसमा केही जानेका, केही सिकेका र सिक्न चाहने उर्जा बोकेकाहरू छन् ।

हेरौं, यो समूहलाई अब फेरि कति व्यवस्थित र स्तरिय शैलीमा लान सकिएला । यो समयकै हातमा छ । समयलाई साक्षी राख्दै हामीहरू लक्ष्य हासिल गर्न अग्रसर छौं । जसमा निरन्तर सुख र दुःखको साथी बनिरहेकी छिन् सुनिता अर्थात जीवनसाथी ।

एकपटक सबैप्रति धन्यवाद दिन चाहन्छु । र, सबैको साथप्रति म आभारी छु ।

कार्तिक २२, २०७१, शनिबार
अस्तु

Explore posts in the same categories: दैनिकी

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )


